wonderland
Dah tua dah ((tahu dah lepas))
Thursday 6 March 2014 06:36 | Written by your name 0 comments


Assalamualaikum
Salam jumaat
Selamat pagi
Selamat sejahtera
Kepada semua
Jumaat 14 februari 2014

Embedded image permalink

Dah tua dah

HAPPY BIRTHDAY TO U
HAPPY BIRTHDAY TO U
HAPPY BIRTHDAY TO IFFAH IZZATI
HAPPY BIRTHDAY TO U

Ok harini birthday kawan baik yang paling terbaik
Post ni memang khas untuk dia
Tapi yang nak baca tu bacalah
Kalau tak buatpe nya lahai aku tulis blog ni
Baik aku tulis surat je bagi dia
Tak lawak diam

Sama sama masuk perd
Kenal di perd
Bersama sama di perd
Tahun lepas satu dorm
Tapi tak lama
Sebab murtad pindah blok lain
Tapi masih satu kelas
Duduk sesama
Sampai sekarang

Semoga panjang umur && dimurahkan rezeki
Jadi anak yang solehah, berjaya dunia akhirat
Banggakan parents
Semoga bahagia dalam hidup
Jangan tinggal solat
Jangan lupa baca al-Quran selalu macam dekat Perd selalu buat
Kekal cantik
Kekal awesome
Jadi kawan aku selamanya, InsyaAllah
Kau still ada kawan yang ada untuk kau mengadu
&& aku still ada untuk kau kalau kau rasa aku orang yang betul untuk ceritakan

Cantik
Baik
Suka sangat pendam rasa
Pendengar terbaik
Suka bahan walaupun kadang kadang tak jadi
Ketawa pelik
Tak reti ketip kuku sendiri
Kadangkadang buat lawak hambar
Kimia tu kuat juga dengan aku ni
Lebih krik krik daripada aku
Kalau bertiga dengan zana barulah menjadi
Sopan je sikit
Cara memang tak care langsung tapi sebenarnya dalam hati Allah je tahu

Sekarang dah tak duduk sebelah sebelah
Cikgu dengki habis dengan kita orang
Benci semua orang nak pisahkan
Eeeeee

I knew it tooooo late
But i dont care
Hahahahahahahahahaha

SELAMAT HARI TUA NUR IFFAH IZZATI BINTI ZULKIFLIE

FANTASY
Hi! Im Natasha Izzaty && 18 years old kiddo && welcome to my fantasy. Thank you!
NAVI //
about entry links cbox Follow